Üzleti folyamatok fejlesztése

Egy cég életében folyamatosan dolgozni kell a céges folyamatokon. Változik a környezet, változik a cég, változnak a céljaid, így változtatni kell a folyamatokon is.
Mizsei Viktor

Rólam

Abban segítem a cégvezetőket, hogy a céges folyamataikat a leghatékonyabban végezze.

Ehhez sok esetben nem is kell nagy informatikai fejlesztésben gondolkodni, elegendő a meglévő rendszereket picit máshogy használni.

Iparági helyzet

Nagyon sok magyar vállalkozás nem fektet kellő hangsúlyt az ügyviteli folyamatokra. A nem megfelelő folyamatok és a hiányos adminisztráció miatt gyakori a hibázás, illetve nincs adat a stratégiai tervezéshez.

Tovább nehezíti a helyzetet, hogy minden cég működésében van valami egyedi, ezért a kulcsra kész rendszerek önmagukban nem adnak teljes megoldást.

Nincsenek adatok

Kinek ajánlom ezt a szolgáltatást?

Mikor kérj segítséget vállalatirányítási rendszer kiválasztásához

Ha az alábbiak közül valamelyik igaz rád, akkor nagy valószínűséggel tudok segíteni:

A szoftver önmagában nem oldja meg problémáidat, legalább ekkora hangsúlyt kell fektetni a folyamatok kidolgozására.

Milyen költségekkel kell számolnom?

Minden cégméret esetén van optimális megoldás az ügyviteli folyamatok kezelésére!

A Vállalatirányítási rendszerek kis és középvállalatok esetén több millió vagy akár több 10 millió forintos nagyságrendben vannak. Ez nem minden cég számára éri meg, viszont nekik is joggal van igényük az ügyvitel támogatására.

Azt vallom, hogy minden informatikai fejlesztésnek 2-3 éven belül meg kell térülnie. Így megoldást is csak ennek szellemében ajánlok.

Üzleti folyamatfejlesztés megtérülése

100-200 millió éves árbevétel alatt valószínűleg nem térül meg egy vállalatirányítási rendszer bevezetése. Szinte biztos, hogy le foglak beszélni róla.

Milyen problémákra adok megoldást?

Nincs közös, bárhonnan elérhető helye a céges dokumentumoknak .

Közösen (akár egyidőben) kell szerkeszteni dokumentumokat, exceleket .

Pénzügyi nyilvántartásra van szükséged.

Személyre szabott megrendelés/árajánlat nyilvántartásra van szükséged.

Olyan nyilvántartást szeretnél, amiből néhány kattintással kimutatások készíthetők.

Emailekből, külső rendszerekből szeretnél adatokat automatikusan feldolgozni.

A céges feladatokat szeretnéd követni.

Mit kapsz?

Szoftvert

Alacsony költségű szoftvereket
(főleg bérleti konstrukcióban)

Folyamatot

A szoftverekre épített, jól megtervezett folyamatokat.

Tudást

A megfelelő használathoz szükséges
tudást.

Mikor fogom tudni használni?

Ez csak rajtad múlik. Ha rá tudod szánni a kellő időt, akkor 1-2 hét alatt már az új folyamat szerint tudsz működni.

új üzleti folyamat 2 héten belül

Egy vállalatirányítási rendszer bevezetése minimum fél év, de nem ritka az 1-2 év sem. Ezzel szemben ezt a megoldást 1-2 hét múlva használatba tudod venni.

Hogyan oldom meg?

icon-one

Gyorsan átvilágítom a céges folyamatot és a jelenlegi szoftvereket.

icon-two

Javaslatokat teszek a folyamatok módosítására, amennyiben szükséges.

icon-three

Elsősorban meglévő szoftverekben gondolkozom.

icon-four

Alacsony költségű, egyszerűbb szoftvereket ajánlok (számlázó, készletnyilvántartó).

Mizsei Viktor
icon-five

A Microsoft 365 szolgáltatásaira (Teams, Sharepoint, OneDrive, Lists, Power Automate, Planner, stb.) építve felépítem a rendszert.

icon-six

Megmutatom, hogyan használd.

icon-seven

Használatba vételt követően addig fogom a kezed, amíg minden flottul nem megy.

icon-eight

Ha időközben változnak az igények, akkor hozzáigazítjuk a rendszer működését.