Pénzügyi nyilvántartás, Google táblázat segítségével
Nem feltétlen szükséges komoly szoftver ahhoz, hogy a pénzügyi információidat kezeld. Elegendő egy jól kialakított táblázat, és természetesen a kellő precizitás az adatok helyes rögzítésehez.
Ennek a workshopnak a célja, hogy egy egyszerű és ingyenes eszközt kapj a pénzügyeid nyilvántartásához, valamint tudást az pénzügyek helyes rögzítéséhez.
Mit kapsz a workshop-pal?
Pénzügyi táblázat sablon
Csak le kell másolnod, és máris rendelkezésedre áll egy kész táblázat, amivel könnyedén elkezdheted céged pénzügyeinek tudatos vezetését.
Kimutatások
A nyilvántartás vezetésével azonnal frissülő kimutatásokat (ÁFA analitika, Cashflow kimutatás, Eredménykimutatás, Kintlevőségi lista, Időszaki pénztárjelentés) kapsz.
Zárt Facebook csoport
Beveszlek a pénzügyileg tudatos vállalkozók Facebook közösségébe, ahol hozzád hasonló vezetők vannak, és ahol bátran, bármikor kérdezhetsz.
Neked ajánlom, ha
- Nem tudod, hogy mit kell még kifizetned.
- Nem tudod, hogy ki tartozik neked.
- Nem tudod, hogy mire megy el annyi pénz a cégedben.
- Szeretnéd látni a projektjeid eredményét.
- Szeretnéd helyesen vezetni házipénztárt.
- Szeretnéd automatikus kimutatásokat
- Induló vállalkozás vagy, szeretnéd sikeresen menedzselni.
- Nem engedheted meg magadnak a drága szoftvereket.
- Van már nyilvántartásod, de tovább szeretnél fejleszteni.
Részletes program
1. nap
- Alapismeretek: Mi a pénzügy? Mi a célja?
- Mit érdemes rögzíteni?
- Ismerkedés a táblázattal
- Adatrögzítés begyakorlása mintapéldákon keresztül
- A táblázat beállítása, paraméterezése
- Személyre szabott tanácsok, kérdezz-felelek
Házi feladat
- Táblázat feltöltése saját - célszerűen 1-2 havi - adatokkal
2. nap
- Beépített kimutatások (cashflow, ÁFA előkalkuláció, pénztárzárás, kintlevőségek)
- Kimutatáskészítés néhány kattintással (pivot tábla)
- Személyre szabott tanácsok, kérdezz-felelek
Ki lesz a oktató?
Mizsei Viktor
Informatikai és üzleti tanácsadó
Küldetésem
Egyszerűbbé és átláthatóbbá tenni a céges ügyvitelt, ezáltal nyereségesebbé tenni a cégeket, nyugodtabbá a cégvezetőket.
Miben vagyok más
Ötvözöm a szükséges szakterületeket:
- Végzettségem szerint mérnök informatikus vagyok,
- akinek a kedvenc területe a kontrolling,
- ért a könyvelők nyelvén,
- valamint vállalkozó is egyben, így megértem a cégvezető gondolkodásmódját.
Erős a kommunikációs képességem, szinte mindenkivel szót értek. Aktívan használom a pszichológiát, ugyanis a bevezetés sikeressége nagyban függ attól, hogy a projekttagok (munkavállalók), mennyire elhivatottak a bevezetés alatt.
Néhány tipp a jó nyilvántartáshoz
Precizitás és rendszer
Könyvelő feladata?
Nyilvántartás célja
Normál
Részletek:
-
2*1,5 órás csoportos workshop
-
Pénzügyi nyilvántartás táblázat sablon
-
Beépített kimutatások
-
Zárt facebook csoport tagság
-
Cégenként max 2 fő
Early bird
Részletek:
-
2*1,5 órás csoportos workshop
-
Pénzügyi nyilvántartás táblázat sablon
-
Beépített kimutatások
-
Zárt facebook csoport tagság
-
Cégenként max 2 fő
Két héttel a workshop előtti jelentkezés esetén
Ismétlő
Részletek:
-
2*1,5 órás csoportos workshop
-
Pénzügyi nyilvántartás táblázat sablon
-
Beépített kimutatások
-
Zárt facebook csoport tagság
-
Cégenként max 2 fő
Amennyiben vettél már részt ezen a workshopon korábban
Ügyfeleim mondják
Jelentkezés
Minőségi tréning garancia!
Annyira biztos vagyok a képzés minőségében, hogy 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalok a workshop teljes díjára.
Ha a program végén úgy érzed, hogy neked nem adott elég értéket ezért a pénzért a képzés, akkor csak írj egy e-mailt, és én felesleges kérdezősködések nélkül visszautalom a workshop teljes árát. Fontos, a garancia igénybevételére a program befejezése után 2 napon belül van lehetőséged.
Tréningnaptár
Pénzügyi nyilvántartás workshop
1. nap: 2023.06.02. 9:00-10:30
2. nap: 2023.06.09. 9:00-10:30
Pénzügyi tervezés workshop
2023.09.05. 9:00-13:00
Gyakran ismételt kérdések
Miért szükséges a pénzügyi nyilvántartás?
A vállalkozás sikerességének egyik kulcsa, hogy a pénzügyeid rendben legyenek. Ha nem vezeted, akkor kiengeded a kezed közül ennek a kontrollját.
Fontos, hogy időről-időre vissza tudd mérni, hogy egy-egy ügyfél, projekt mennyi bevételt termelt, de az is elengedhetetlen, hogy lásd, hogy mire mennyit költöttél.
Van-e szükség előképzettségre, gazdasági tudásra?
Nincs szükség semmilyen előképzettségre. A szükséges tudást átadjuk a konzultációkon.
Hozhatom-e a konzultációra az irodavezetőmet vagy a pénzügyi vezetőmet?
Természetesen. Sőt ajánljuk is, hogy legyen jelen az, aki a napi pénzügyi információkat ismeri, adminisztrálja. A részvételi díjat cégenként számítjuk fel, kollégád plusz költség nélkül vehet rajta részt.
Van már (ügyviteli) rendszerem, abban vezetem a pénzügyeket.
Ebben az esetben is hasznos lehet a képzés, mivel a pénzügyi nyilvántartás vezetéséhez szükséges tudást is kapsz. A képzés után eldöntheted, hogy a jelenlegi rendszeredet használod tovább, áttérsz erre a táblázatra, vagy a jelenlegi rendszeredet fejleszted/fejleszteted tovább a hallottak alapján.
Nem értek az informatikához.
Nincs szükség magas informatikai előképzettségre. Kész táblázatot kapsz. A precíz adatrögzítés viszont elengedhetetlen.
A pénzüggyel a könyvelőm foglalkozik
A könyvelőd feladata nem az, hogy a napi pénzügyeidet vezesse! Nem tud napi szinten ellátni információkkal. Muszáj neked is vezetni a pénzügyeidet, különben nem lesz kontrollod a céged pénzügyei felett.