Kiszervezett irodavezetés, kiszervezett aszisztencia
Neked vállalkozóként az üzletfejlesztéssel és az értékteremtéssel kell elsősorban foglalkoznod. Az adminisztratív teendőket ne te végezd!
Szolgáltatások
Mikor szervezd ki az adminisztrációt?
Számlázás, teljesítési igazolás készítés
Szerződések, ajánlatok előkészítése
Pénzügyi nyilvántartás vezetése, iktatás
Teljes körű banki ügyintézés
Útnyilvántartás
Kimutatások készítése
Posta
Egyéb ügyintézés
Előnyök
Miért érdemes kiszervezni az irodavezetést?
- Azonnal hozzájutsz egy képzett irodavezetőhöz.
- Nem kell álláshirdetést írni, jelentkezőket válogatni.
- Nincs gond a fluktuációval, nem kell újra betanítani.
- Akkor is el lesz végezve a feladat, amikor éppen el vagy havazva munkával.
- Nem a családodtól veszi el az idődet az adminisztráció.
- Nem kell irodát és irodai eszközöket biztosítanod.
- Nem kell rendszeres bért és járulékot fizetned.
- Az elvégzett munkáról számlát kapsz.
- Mindig csak annyit fizetsz, amennyi a munka.
- Nem kell fizetned szabadság és fizetett ünnep alatt.
- Nem kell gondoskodnod az alkalmazott továbbképzéséről.
Az aszisztens és a te óradíjad közötti különbség a zsebedben marad, ezáltal plusz profitra teszel szert.
Miért minket válassz
Nemcsak egy asszisztenst kapsz, hanem egy üzleti tanácsadót is
Üzleti tanácsadóként értjük az egyes feladatok célját, és mindig ezt a célt tartjuk szem előtt.
Szakértőként segítünk a folyamatok kidolgozásában, mivel sok cégnél alakítottuk már át az ügyviteli folyamatokat.
A folyamataidat sztenderdizáljuk, ugyanis ez is hozzájárul ahhoz, hogy a partnereid a cégedet professzionálisan működő szervezetnek tekintsék.
Távolról is elérhető nyilvántartási rendszert alakítunk ki, amennyiben még nem rendelkezel ilyennel.
Rendelkezünk az alábbi kompetenciákkal, ami egy jó irodavezető esetén elengedhetetlen:
- Precizitás
- Pénzügyi ismeretek
- Kiváló kommunikációs készség
- Ügyvitellel kapcsolatos jogszabályok ismerete
- Számítástechnikai ismeret
- Problémamegoldó képesség
- ...és tudjuk, mikor kell kérdezni
A precíz adminisztrációval strukturált adatot kapsz, amiből gyorsan meg tudod a szükséges információkat. Könyvelői, kontrolleri tudásunk felhasználva a kimutatások valós segítséget nyújtanak a stratégiai döntéseidben.
Forgatókönyv
Hogyan történik az együttműködés?
Definiálás
Közösen meghatározzuk, hogy mely folyamatokat szeretnéd ránk bízni.
Tanulás
Minden folyamat esetén az első néhány esetet Veled együtt közösen megcsináljuk. Szükség esetén javaslatot teszünk a folyamat átdolgozására.
Dokumentálás
Lemérjük a folyamat elvégzési idejét és dokumentációt készítünk a folyamat lépéseiről.
Önálló munka
A következő alkalommal már önállóan elvégezzük a feladatot.
Ellenőrzés
Az első 1-2 hónapban szigorúbb ellenőrzést kérünk tőled, hogy biztos mindent jól csinálunk-e.
Dőlj hátra
Később már csak akkor kérdezünk, ha új helyzettel találkozunk.
Fókuszálj az üzletfejlesztésre és az értékteremtésre!
Derítsük ki, tudok-e Neked is segíteni. Hagyd meg az elérhetőséged, másnap visszahívlak.