© 2024 | Mizsei Viktor | Minden jog fenntartva

Kiszervezett irodavezetés, kiszervezett aszisztencia

Neked vállalkozóként az üzletfejlesztéssel és az értékteremtéssel kell elsősorban foglalkoznod. Az adminisztratív teendőket ne te végezd!

Szolgáltatások

Mikor szervezd ki az adminisztrációt?

Amennyiben nincs szükség teljes munkaidős alkalmazottra, akkor ajánlom figyelmedbe az irodavezetési szolgáltatásunkat, amely keretében irodai adminisztrációs feladataidat ellátjuk (az esetek nagy részében) távolról. Ezen feladatok közé tartoznak a teljesség igénye nélkül:

Számlázás, teljesítési igazolás készítés

Szerződések, ajánlatok előkészítése

Pénzügyi nyilvántartás vezetése, iktatás

Teljes körű banki ügyintézés

Útnyilvántartás

Kimutatások készítése

Posta

Egyéb ügyintézés

Előnyök

Miért érdemes kiszervezni az irodavezetést?

Időt spórol
Pénzt spórol
Minél jobban megy a vállalkozásod, annál nehezebben szánod rá magad, hogy az adminisztrációs feladatokat ellásd. Amíg viszont nincs annyi teendő, hogy egy munkavállalót alkalmazz erre, akkor szervezd ki! A felszabadult időt fordítsd a cégedre vagy értékteremtésre.

Az aszisztens és a te óradíjad közötti különbség a zsebedben marad, ezáltal plusz profitra teszel szert.

Miért minket válassz

Nemcsak egy asszisztenst kapsz, hanem egy üzleti tanácsadót is

Üzleti tanácsadóként értjük az egyes feladatok célját, és mindig ezt a célt tartjuk szem előtt.

Szakértőként segítünk a folyamatok kidolgozásában, mivel sok cégnél alakítottuk már át az ügyviteli folyamatokat.

A folyamataidat sztenderdizáljuk, ugyanis ez is hozzájárul ahhoz, hogy a partnereid a cégedet professzionálisan működő szervezetnek tekintsék.

Távolról is elérhető nyilvántartási rendszert alakítunk ki, amennyiben még nem rendelkezel ilyennel.

Mizsei Viktor

Rendelkezünk az alábbi kompetenciákkal, ami egy jó irodavezető esetén elengedhetetlen:

  • Precizitás
  • Pénzügyi ismeretek
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Ügyvitellel kapcsolatos jogszabályok ismerete
  • Számítástechnikai ismeret
  • Problémamegoldó képesség
  • ...és tudjuk, mikor kell kérdezni

A precíz adminisztrációval strukturált adatot kapsz, amiből gyorsan meg tudod a szükséges információkat. Könyvelői, kontrolleri tudásunk felhasználva a kimutatások valós segítséget nyújtanak a stratégiai döntéseidben.

Forgatókönyv

Hogyan történik az együttműködés?

1

Definiálás

Közösen meghatározzuk, hogy mely folyamatokat szeretnéd ránk bízni.

2

Tanulás

Minden folyamat esetén az első néhány esetet Veled együtt közösen megcsináljuk. Szükség esetén javaslatot teszünk a folyamat átdolgozására.

3

Dokumentálás

Lemérjük a folyamat elvégzési idejét és dokumentációt készítünk a folyamat lépéseiről.

4

Önálló munka

A következő alkalommal már önállóan elvégezzük a feladatot.

5

Ellenőrzés

Az első 1-2 hónapban szigorúbb ellenőrzést kérünk tőled, hogy biztos mindent jól csinálunk-e.

6

Dőlj hátra

Később már csak akkor kérdezünk, ha új helyzettel találkozunk.

Fókuszálj az üzletfejlesztésre és az értékteremtésre!

Derítsük ki, tudok-e Neked is segíteni. Hagyd meg az elérhetőséged, másnap visszahívlak.